דף הביתפרופיל החברהרישום מועמדסניפי החברהמחפש עובד?יצירת קשר

איכות השירות

רם פועלת בסביבת עבודה ממוחשבת לחלוטין וכארגון ממוקד לקוח, מערכת ניהול האיכות פועלת בכל סניפי רם אשר הוסמכו ע"י מכון התקנים הישראלי ISO-9001:2000

עם שידרוג החברה לתקן ISO 9001:2000, הורחב מערך ניהול האיכות בדגש על שיפור מתמיד הניתן ללקוחות, מעקב אחר ביצועי הסגל, ביצוע סקרי שביעות רצון לקוחות כמו גם טיפול ומעקב על תלונות לקוחות ברמה הפרטנית.

בנוסף נוסד מערך מובנה לביצוע מבדקים פנימיים הן בהנהלה והן בסניפים, כאשר כל נושאי האיכות והשרות נבדקים ובמידת הצורך מתבצעות פעולות מתקנות רוחביות וכלל אירגוניות, לתיקון הליקויים.

אנחנו בחברה מאמינים שחשוב לדעת מה האחרים חושבים עלינו ולכן אנו עורכים סקרי שביעות רצון תקופתיים, ע"י חברת סקרים חיצונית. מהסקרים עולה כי:
רם – ק.ר.מ. נתפסת הן כחברה גדולה ומקצועית , המעניקה יחס אישי לכל לקוח וברשותה מאגר גדול של מועמדים במגוון רחב של תפקידים.


SafeCMS ניהול תוכן | בניית אתרים | אחסון אתרים